duminică, 5 august 2012

Înțelepciunea

Înțeleptul Bayazid spunea: „Când eram tânăr eram un revoluționar și toate rugăciunile mele erau: Doamne, dă-mi puterea să schimb lumea.


Când eram la jumătatea vieții și mi-am dat seama că jumătate din viața mea trecuse fără să fi schimbat nimic, am modificat rugăciunea mea, spunând: Doamne, ajută-mă să schimb numai familia mea și pe prietenii mei și voi fi mulțumit. Acum că am îmbătrânit și zilele mele sunt numărate, încep să înțeleg cât de prost am fost. Singura mea rugăciune mea acum este: Doamne, dă-mi harul să mă schimb pe mine însumi. Dacă m-aș fi rugat așa de la început, nu aș fi irosit viața mea”.


Dacă fiecare s-ar gândi să se schimbe pe sine, toată lumea s-ar schimba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile trebuie să fie pertinente, la subiect si fără limbaj trivial