luni, 25 octombrie 2010

FERICIRILE - ediția lui Michiduță

Le-am găsit într-o arhivă. Poate folosesc cuiva.


1. Ferice de creştinii care-s prea obosiţi, prea ocupaţi şi prea preocupaţi pentru a petrece timp cu alţi creştini – ei sunt cei mai potriviţi candidaţi la alunecare spirituală.

2. Ferice de creştinii care vor să fie rugaţi şi aşteaptă mereu mulţumiri – ei vor încetini mult înaintarea altora.

3. Ferice de creştinii care se supără repede şi se lasă de adunare – ei sunt misionarii mei şi-i vor determina şi pe alţii să se lase.

4. Ferice de creştinii care-s foarte religioşi şi care calcă pe nervii celorlalţi – ei sunt cele mai efective pietre de poticnire pe care le am la dispoziţie.

5. Ferice de creştinii care aduc tulburare – ei sunt echipa mea de produs stricăciune.

6. Ferice de creştinii care nu se roagă – ei sunt o pradă uşoară pentru atacurile mele.

7. Ferice de creştinii care se plâng tot timpul de una şi alta – ei sunt descurajatorii mei preferaţi.

8. Ferice de tine care citeşti asta şi crezi că mă refer la alţi creştini – te-am prins!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile trebuie să fie pertinente, la subiect si fără limbaj trivial