vineri, 22 octombrie 2010

Promisiuni făcute de Sfânta Fecioară Maria Fericitului Allan de la Roche pentru cei care se roagă Sf. Rozariu


1. Cine recită Rozariul în mod constant, va primi haruri speciale.

2. Pentru toţi cei care recită Rozariul cu evlavie le promit protecţia mea specială.

3. Rozariul este o armă puternică împotriva iadului: va distruge viciul,va risipi păcatul, va zdrobi ereziile.

4. Rozariul face să înflorească virtuțile şi lucrările sfinte: sufletele vor fi copleșite de îndurarea lui Dumnezeu, va atrage inimile oamenilor la iubirea lui Dumnezeu și le va umple de dorinţa după viața veşnică. Cât de multe suflete vor fi salvate pe această cale!

5. Sufletul care este recomandat mie prin Rozariu nu va pieri.

6. Oricine spune Rozariul cu evlavie, cu luarea în considerare a misterelor sale sacre, nu va fi copleşit de catastrofe, nu va fi pedepsit de dreptatea lui Dumnezeu, nu va muri de moarte subită, se va converti dacă este păcătos, va fi ajutat să persevereze în viața harului şi va fi vrednic de viaţa veşnică.

7. Cei fideli recitării Sfântului Rozariu nu vor muri fără Preasfântul Sacrament al Euharistiei.

8. Vreau ca cei care recită Rozariul să aibă parte de plinătatea harului, şi în viaţă şi în moarte, și să fie părtași la meritele fericiților din Paradis.

9. În fiecare zi eliberez din purgatoriu sufletele dedicate Rozariului meu.

10. Adevăraţii copii ai Rozariului se bucură de o mare slavă în cer.

11. Veți primi tot ceea ce cereți în rugăciunea Rozariului meu.

12. Cei care răspândesc Rozariului meu vor fi salvați de mine în toate nevoile lor.

13. Toţi cei care recită Rozariul vor avea ca fraţi toată curtea cerească.

14. Cei care recită Rozariul sunt fiii mei şi fraţi ai preiubitului meu Fiu, Isus Cristos.

15. Devotamentul faţă de Rozariul meu este un mare semn de predestinare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile trebuie să fie pertinente, la subiect si fără limbaj trivial