vineri, 8 octombrie 2010

IONEL SE ÎNTOARCE DE LA ȘCOALĂ....

Ionel se întoarce de la școală iar tatăl îl întreabă:
- Ionel, cum a mers azi la școală?
- Rău tată, am luat un 3, la fizică
Tatăl scoate cureaua de la pantaloni și îl bate până îl lasă lat, spunându-i
- Pune mâna și învață că eu nu cheltui degeaba banii pe tine
A doua zi Ionel se întoarce din nou de la școală iar tatăl îl întreabă:
- Ionel, azi cum a mers?
- Din nou rău tată, am luat un 4, la geografie
Tatăl îl bate din nou de-l lasă fără dinți
A treia zi Ionel, bucuros se întoarce acasă de la școală iar tatăl îl întreabă:
- Ionel, cum a mers azi la școală?
- Foarte bine tată, am luat un 10, la muzică
Tatăl scoate cureaua și îl bate rău de tot
Ionel întreabă:
- Da acum de ce mă mai bați,, că doar am luat 10
La care tatăl:
- După ce nu înveți, îți mai arde și de cântat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile trebuie să fie pertinente, la subiect si fără limbaj trivial