vineri, 2 iulie 2010

STUDIUL TEOLOGIEI FĂRĂ RUGĂCIUNE ÎNDRĂCEȘTE (SF. VASILE CEL MARE)



În virtutea acestei vorbe a Sf. Vasile cel Mare, azi m-am delectat cu această ocupație.

Mai joi vă mai scriu o rugăciune frumoasă.





Fă-mă, Doamne, să fiu mai calm





Fă-mă, Doamne, să fiu mai calm,


Am nevoie să ies din activism,


am nevoie să trăiesc mai recules, nu în rătăcire.


Fă-mă, Doamne mai calm.


În inima mea se află prea multă gălăgie,


în ființa mea prea multe compromisuri.


Am nevoie de mai multă tăcere, Doamne.


Am nevoie de tăcere pentru a discerne voința Ta.


Există multe lucruri pentru care trebuie să fac discernământ,


există prea multe gălăgii de stins,


multe cuvinte de făcut să tacă.


Fă-mă să fiu mai calm, Doamne.


Ajută-mă să învăț să spun nu.


Ajută-mă să găsesc vâslele.


Ajută-mă să abandonez idolii mei.


Ajută-mă să intru în tăcerea Ta.


Îți prezint, Doamne, neliniștile mele.


Ajută-mă să-mi rezolc problemele cu calm,


fără a deveni nervos, fără a transmite nervozism.


Ajută-mă, Doamne, să deosebesc lucrurile esențiale de cele care nu sunt astfel.


Știi că doresc să mă încredințez Ție, dar trebuie să aleg.


Trebuie să aleg între egoismele mele și Tine.


Trebuie să aleg între gălăgiile mele și Tine.


Trebuie să aleg între contradicțiile mele și Tine.


Fă-mă să fiu mai calm, Doamne.


Dacă nu știu să fiu mai calm nu știu ceea ce trăiesc.


Dacă nu sunt mai calm nu voi mai avea timp pentru tine.


Dacă nu voi fi mai calm nu voi avea timp pentru a iubi.


Dacă nu voi fi mai calm viața mea devină insipidă.


Dacă nu voi fi mai calm nu voi mai asculta Evanghelia Ta, nu voi mai avea timp s-o trăiesc.


Fă-mă să fiu mai calm, Doamne.


Ca să găsesc timp pentru reculegere, pentru rugăciune,


liniște, pace, timp pentru a învăța să trăiesc.


Fă-mă să fiu mai calm, Doamne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile trebuie să fie pertinente, la subiect si fără limbaj trivial