vineri, 1 august 2014

Dar nu în locul tău

Un frate, luptat fiind de multe ispite, s-a dus la duhovnicul său şi s-a plâns: "Părinte, rugaţi-vă pentru mine, fiindcă ispitele mă doboară!". Părintele, care a înţeles despre ce este vorba, l-a privit cu bunătate şi i-a zis: "Fiule,
Pot să mă rog pentru tine, dar nu în locul tău;
Pot să postesc pentru tine, dar nu în locul tău;
Pot să mă sacrific pentru tine, dar nu în locul tău;
Pot să îndur pentru tine, dar nu în locul tău;
Pot să mă ostenesc pentru tine, dar nu în locul tău;
Pot să plâng pentru tine, dar nu în locul tău;
Pot să priveghez pentru tine, dar nu în locul tău;
Pot să dăruiesc pentru tine, dar nu în locul tău;
Pot să suspin pentru tine, dar nu în locul tău;
Pot să caut pentru tine, dar nu în locul tău;
Pot să fiu treaz pentru tine, dar nu în locul tău;
Pot să mor pentru tine, dar nu în locul tău;
Pot să rabd pentru tine, dar nu în locul tău;
Pot să mă străduiesc pentru tine, dar nu în locul tău;
Pot să plătesc pentru tine, dar nu în locul tău;
Pot să mă jertfesc pentru tine, dar nu în locul tău;
Pot să-mi schimb viaţa pentru tine, dar nu în locul tău;
Pot să construiesc pentru tine, dar nu în locul tău;
Pot să lupt pentru tine, dar nu în locul tău;
Pot să mă informez pentru tine, dar nu în locul tău;
Pot să cer iertare pentru tine, dar nu în locul tău;
Pot să mulţumesc pentru tine, dar nu în locul tău;
Pot să sufăr pentru tine, dar nu în locul tău;
Pot să mă umilesc pentru tine, dar nu în locul tău.
Şi multe pot să fac pentru tine, dar nu în locul tău. Fă tot ce poţi pentru tine, fiule, şi te voi ajuta şi eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile trebuie să fie pertinente, la subiect si fără limbaj trivial