vineri, 17 februarie 2012

Binecuvântarea unui om bătrân

Binecuvântaţi aceia care înţeleg că picioarele mele au devenit mai încete, iar mâinile îmi tremură.
Binecuvântaţi aceia care îşi dau seama că urechile mele aud greu şi că nu înţeleg imediat totul.
Binecuvântaţi aceia care ştiu că ochii mei nu mai văd bine.
Binecuvântaţi aceia care nu înjură când îmi cade ceva din mână şi mă ajută să îmi găsesc lucrurile.
Binecuvântaţi aceia care se uită la mine zâmbind şi stau să vorbească un pic cu mine.
Binecuvântaţi aceia care ţin seama de bolile mele şi-mi alină durerile.
Binecuvântaţi aceia care mă fac să simt că sunt iubit şi se poartă delicat cu mine.
Binecuvântaţi aceia care rămân lângă mine când plec pe drumul veşniciei.
Binecuvântaţi aceia care sunt buni cu mine.
Ei mă fac să mă gândesc la Bunul Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile trebuie să fie pertinente, la subiect si fără limbaj trivial