miercuri, 18 mai 2011

RUGĂCIUNE CĂTRE FECIOARA MARIA

O Marie, protectoarea noastră şi mamă milostivă dăruieşte- mi voinţa constantă de a muri pentru mine însumi, pentru ca să trăiesc pentru Fiul tău Isus.
Fă ca eu să ştiu să mă mortific fără să mă laud, să fiu senin şi prietenos fără să mă pierd, să fiu sever cu mine însumi, blând şi sensibil cu ceilalţi.
Fă ca eu să lucrez fără să aştept nici o laudă pentru mine, să mă îndrăgostesc de suflete fără ca dragostea mea pentru Dumnezeu să se micşoreze;
Să ştiu să iubesc, dar totul în Ei şi pentru El; să ştiu să îmi păstrez sufletul liniştit pentru a-l asculta şi să am inima liberă pentru a-l urma în voinţa sa divină.
În tine mă încred, mamă puternică şi bună, eu sunt al tău; veghează-mă şi condu-mă pe drumul sfinţeniei.

Rugăciune compusă de Sf. Leonard Murialdo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile trebuie să fie pertinente, la subiect si fără limbaj trivial