marți, 29 martie 2011

Copie după socoteala făcută de un zugrav însărcinat cu zugrăvelile unei biserici

SOCOTEALA
1. Am pus coadă nouă cocoșului lui Sf. Petru și i-am îndreptat creasta – 1000
2. Am pus pe cruce pe tâlharul din dreapta, care căzuse și i-am pus un deget – 800
3. I-am prins o aripă nouă Arhanghelului Gavril – 1500
4. Am spălat pe servitoarea lui Caiafa și i-am dat cu roșu pe obraz – 2000
5. Am făcut un cer nou, am mai pus două stele și am curățit soarele – 3000
6. Am înroșit focul din iad, i-am pus coadă necuratului și i-am îndreptat o unghie – 4000
7. Fiului lui Tobia, care călătorește cu îngerul lui, Gavril, i-am pus o curea la traistă – 2000
8. Am spălat urechile măgarului lui Baion și l-am potcovit – 2000
9. Lui Sfântu Nicolae i-am dat cu vopsea albă peste barba, care i se înnegrise de fumul lumânărilor – 2000
10. Lui Sfântu Petru i-am făcut papuci noi – 3000
________________________________________________
Total lei: 24300

primind cu mulțămită

iscălit

M. Berechescu


----------
La tribunal
Președintele către acuzat:
 - E adevărat că ai intrat în casa lui X pe la două după miezul nopții?
- Da, Domnule
 - Și ai intrat pentru a fura?
 - Ferească Dumnezeu
- Atunci ce ai căutat?
- Eram cam beat și am crezut că intru în casa mea
 - Dar de ce ai  fugit pe fereastră când ți-a ieșit stăpâna casei înainte?
- Am crezut că era femeia mea și voia să mă bată pentru că m-am îmbătat.

Culese din revista Viața, anul 1946

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile trebuie să fie pertinente, la subiect si fără limbaj trivial