duminică, 28 noiembrie 2010

IATĂ-MĂ LA LOURDES ACUM CÂTEVA ZILE!

Nu pot lăsa sub obroc vizita mea, timp de o săptămână la Lourdes, unde am participat la un Congres despre Dialogul dintre religii și dialogul cu ateii. Pe lângă participarea unor persoane (cele din fotografie) din diferite colțuri ale lumii, am avut ocazia de mai multe ori să merg pelerin la grota unde a apărut Maica Domnului și să mă rog. Deși nu este prima dată că merg în acest loc, vă pot spune cu sinceritate că este o experiență totdeauna unică. Credința crește, umanitatea se întărește, inima ți se lățește de fericire, iar Maica Domnului se vede clar că are o inimă de mamă.  Dacă aveți ocazia, nu ezitați să mergeți în acest loc binecuvântat de Domnul Dumnezeu și de Maica sa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile trebuie să fie pertinente, la subiect si fără limbaj trivial