duminică, 24 octombrie 2010

PSALMUL TELEVIZORULUI

1.Televizorul este păstorul meu,

Totdeauna voi dori mai mult.
2. El mă duce să mă întind pe sofa,
Şi mă conduce departe de credinţă.
3.Îmi distruge sufletul Şi mă povăţuieşte pe cărarea sexului şi a violenţei,
din pricina numelui sponsorului.
4.Chiar dacă ar fi să umblu prin valea responsabilităţilor creştine,
nu va fi nici o întrerupere, căci televizorul este cu mine.
Cablul şi telecomanda lui mă mângâie.
5.Îmi întinde înainte o reclamă în faţa lumescului eu,
Îmi unge capul cu umanism şi consumatorism.
Pofta mea este plină de dă peste ea.
6.Da, lenea şi ignoranţa mă vor însoţi în toate zilele vieţii mele
şi voi locui în casă uitându-mă la televizor până la sfârşitul zilelor mele.

Gandeşte-te bine… poate se referă şi la tine, dacă eşti unul care nu împlineşte acest psalm, eşti cel mai fericit om!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile trebuie să fie pertinente, la subiect si fără limbaj trivial