marți, 5 august 2014

10 motive pentru care nu mă spăl

Un preot din Rusia, obosit să mai asculte scuzele în privința faptului că persoanele nu frecventează biserica, într-una din zile a spus:
Există zece motive pentru care nu mă spăl;
1)  Pentru că mă obligau atunci când eram copil;
 2) Pentru că cei care se spală sunt ipocriți și cred că sunt mai curați decât ceilalți;
3) Nu reușesc să mă decid care este săpunul cel mai bun;
4) Odată mă spălam, dar am obosit; 
5) Mă spăl numai de sărbători;
6) Niciunul dintre prietenii mei nu se spală;
7) Voi începe să mă spăl când voi fi bătrân și murdar;
 8) Nu am timp să mă spăl;
9) Iarna apa este prea rece, iar vara este prea caldă;
10) Nu vreau ca fabricanții de săpun să se îmbogățească de pe urma mea.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile trebuie să fie pertinente, la subiect si fără limbaj trivial