duminică, 22 decembrie 2013

De ce m-am născut, spune Dumnezeu

M-am născut gol, spune Dumnezeu,

Pentru ca tu să știi să te dezbraci de tine însuți.
M-am născut sărac, pentru ca tu să mă poți considera unica ta bogăție.
M-am născut într-un grajd
Pentru ca tu să înveți să sfințești orice ambient.
M-am născut slab, spune Dumnezeu,
Pentru ca să nu-ți mai fie frică de mine.
M-am născut din iubire
Pentru ca tu să nu te îndoiești niciodată de iubirea mea.
M-am născut noaptea,
Pentru ca tu să crezi că eu pot ilumina orice realitate.
M-am născut persoană, spune Dumnezeu,
Pentru ca ție să nu-ți fie rușine niciodată de tine însuți.
M-am născut om,
Pentru ca tu să poți fii „dumnezeu”.
M-am născut persecutat,
Pentru ca tu să știi să acepți dificultățile.
M-am născut în simplitate,
Pentru ca tu să încetezi a mai fi complicat.
M-am născut în viața ta, spune Dumnezeu,
Pentru ca să-i conduc pe toți în casa Tatălui


Autor: Lambert  Noben

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile trebuie să fie pertinente, la subiect si fără limbaj trivial