marți, 11 aprilie 2017

Un colier de perle

O copilă de cinci ani, la târg împreună cu mama, vede un colier de perle.

„Mi-l cumperi, mamă, mi-l cumperi?”. Mama răspunse: „Va trebui să mă ajuți să fac curat în casă, și îți voi da niște bani. Așa vei putea să-ți cumperi colierul”.
După ce a ajutat-o pe mama ei și a adunat destui bani, și-a cumpărat colierul cu perle. Mama o atenționă să nu le ude, pentru că pietrele își vor schimba culoarea.
Copila avea un tată iubitor, și în fiecare seară lăsa toate pentru a-i citi o povestioară, înainte să adoarmă.
Într-o seară, după ce i-a citit povestioara, o întrebă pe copilă: „Mă iubești?” Da, tată, tu știi că te iubesc!” Atunci, te rog să-mi dai mie colierul tău de perle.
„Nu, tată, colierul nu, i-a, te rog, căluțul cu coada roșie pe care m-i l-ai dăruit tu. Este favoritul meu”.
„Nu te preocupa, draga mea, tata te iubește, noapte bună”. Și îi dădu un sărut.
După o săptămână , citindu-i din nou o povestioară, tatăl o întrebă: „Mă iubești?” Da, tată, tu știi că te iubesc!” „Atunci dă-mi, te rog, colierul tău de perle”.
„Nu, tată, colierul nu pot să ți-l dau, dar poți lua păpușica pe care mi-ai dat-o pentru ziua mea de naștere”.
„Nu contează, copila mea, dormi liniștit. Dumnezeu să te binecuvânteze, drăguța mea. Tata de iubește. Și plecă din cameră, nu înainte de a-i da un sărut pe frunte.
După câteva nopți, când tatăl ei intră, o găsi pe copilă așezată pe marginea patului. Tatăl observă că fetiței îi curgeau lacrimile pe obrăjiori.
„Ce se întâmplă? De ce plângi?”.
Copila nu spuse nimic, dar ridică mâna spre tatăl ei. Când o deschise se vedea colierul de perle și, în sfârșit, spuse: „Ține tată, e pentru tine”.
Cu lacrimile care-i curgeau din ochi, tatăl luă colierul de perle false cu o mână, în vreme ce cu cealaltă trase afară un colier de perle adevărate, și i le dădu copilei.
Ținea de multă vreme colierul în buzunar, dar aștepta ca ea să-i dea colierul de perle false, pentru ca să-i dea el pe cel cu pietre adevărate.

Așa este Isus: așteaptă să ne eliberăm de lucrurile de care suntem atașați în această viață, pentru a ne da un tezaur mult mai prețios.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile trebuie să fie pertinente, la subiect si fără limbaj trivial