miercuri, 13 mai 2020

Dacă căpitanul este la bord, de cine aș mai putea să mă tem?


Un bătrân marinar se pregătea să plece în ultima lui călătorie. Prin
harul lui Dumnezeu murea în patul său, fără a se plânge, ca un om obișnuit cu lupta. Dimineața primise Sf. Maslu; spre seară preotul s-a întors să-l viziteze pe bravul navigator și l-a găsit calm și resemnat. L-a întrebat:
- Dragul meu, ești pregătit pentru a-ți începe ultima mare călătorie?
-       Pregătit din toate punctele de vedere, părinte.
-       Și nu îți este frică de nimic?
-       Eu? De ce să-mi fie frică?
-        
-   Și, arătând pieptul în care dis de dimineață intrase Isus, muribundul adăugă liniștit:
-       Dacă căpitanul este la bord, de cine aș mai putea să mă tem?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile trebuie să fie pertinente, la subiect si fără limbaj trivial