vineri, 2 iulie 2010

DOAMNE, ATUNCI CÂND...


Doamne, atunci când mi-e foame,

trimite-mi pe cineva care este înfometat;

atunci când mi-e sete,

trimite-mi pe cineva cui îi e sete;

atunci când mi-e frig,

trimite-mi pe cineva să încălzesc;

atunci când sunt trist,

trimite-mi pe cineva să-l consolez;

atunci când crucea mea devine grea,

fă-mă să împărtășesc crucea cu cineva;

atunci când sunt sărac,

condu-mă pe cineva în nevoi;

atunci când nu am timp,

trimite-mi pe cineva ca să-l ajut un moment;

atunci când sunt umilit,

fă să am pe cineva ca să-l laud;

atunci când sunt descurajat,

trimite-mi pe cineva să-l încurajez;

atunci când am nevoie de înțelegerea altora,

trimite-mi pe cineva să-l înțeleg;

atunci când am nevoie ca cineva să se ocupe de mine,

trimite-mi pe cineva să mă ocup eu de el;

atunci când mă gândesc numai la mine

îndreaptă atenția mea spre o altă persoană.


Maica Tereza de Calcutta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariile trebuie să fie pertinente, la subiect si fără limbaj trivial